Μελέτες Μυστηριακής Φιλοσοφίας
Κάθε Παρασκευή 7:30-9:30
Πλατωνικές Ἔρευνες Μυστηριακῆς Φιλοσοφίας.
Κάθε Σάββατο 7:30-9:30 μ.μ.
Ἐπιμέλεια Μαθημάτων – Διδασκαλία:
Ἐπιμέλεια Μαθημάτων – Διδασκαλία:
Ραδάμανθυς Ἀναστασάκης
(Διδάσκων Πανεπιστημίου, ἠθοποιός, συγγραφέας, ἐκδότης. Δημιουργός τῶν ΕΚΛΗΛΩΣΕΩΝ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ στό Ε. Μ. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, Δημιουργός τοῦ πρώτου Σχολείου Διδασκαλίας Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν: Νηπίων – Παίδων – Ἐνηλίκων)
καί Εὐρυνόμη Γαβρᾶ
(Δ/ντρια σπουδῶν Ἰδεοθεάτρου, ὑπ. Δρ. Φιλοσοφίας – Δικηγόρος, μεταφράστρια καί δασκάλα ἀρχαίων ἑλληνικῶν, ἐρευνήτρια).
ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΝ Στουρνάρη 57 & Γ’ Σεπτεμβρίου Ἀθήνα.
Εἴσοδος γιά κάθε δίωρο σεμιναριακό μάθημα – ἐργασία 10€.
Πληροφορίες: τηλ. 210.5237543, 6931191493
email: ideotheatron@ideotheatron.gr,
facebook: ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΝ, www ideotheatron.gr
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΥ 2019
Δευτέρα:7:00-9:00 μ.μ.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ – ΟΡΦΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ
Τετάρτη: 7:00-9:00 μ.μ.
ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΟΜΑΔΑ – ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ – ΟΡΦ. ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ
Παρασκευή: 5:30-7:30 μ.μ. ΜΥΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ
7:30-9:30 μ.μ. ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΤΙΜΑΙΟΣ / ΠΡΟΚΛΟΣ
Σάββατο: 5:30-7:30 μ.μ. ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ
κάθε Σάββατο καί νέο Πλατωνικό κείμενο.
7:30-9:30 μ.μ. ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΕΣ
ΠΛΑΤΩΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ
Κυριακή: 5:30-7:30 μ.μ. ΠΛΑΤΩΝΟΣ
ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ – ΦΑΙΔΩΝ
Θεατρική παρουσίαση
7:30-9:30 μ.μ. ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ & ΕΦΗΒΟΥΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ – ΟΡΘΟΦΩΝΙΑΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ – ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ
ΙΔΕΟ-ΘΕΑΤΡΟΝ – ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ἀπό τό 1991
* 28 ἔτη ΑΓΩΓΗ ΨΥΧΗΣ!
ΚΕΝΤΡΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ – ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ – ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ – ΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ – ΕΚΔΟΣΕΙΣ – ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΝ.
ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΝ ______________________________________
• ΑΠΟ ΤΟ 1991 * ΘΕΑΤΡΟ ΙΔΕΩΝ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ!
28 ΕΤΗ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΔΡΑΣΕΩΣ.
• 27.000 Μαθήματα – Ἐκδηλώσεις Ἀρχαίας Ἑλλάδος – Δρώμενα – Παραστάσεις – Ἐκδρομές -Τηλεοπτικές & Ραδιοφωνικές Ἐκπομπές.
___________________________________________________
• Το Ιδεο–θέατρον απετέλεσε και αποτελεί παράδειγμα προς μίμησιν, αφού πολλοί ελληνοπρεπείς χώροι που δημιουργήθηκαν κατόπιν αυτού, (1991) εμιμήθησαν την λειτουργία του. Επίσης πολλοί νέοι αλλά και καταξιωμένοι ερευνητές και επιστήμονες έγιναν ευρύτερα γνωστοί δια μέσου των εκδηλώσεών του.
___