ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ – ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ – ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ

ΟΡΘΟΦΩΝΙΑ * ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ * ΠΡΟΤΡΕΠΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ * ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΣ ΛΟΓΟΣ * ΔΙΤΤΟΙ ΛΟΓΟI
ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ – ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ * ΑΝΑΠΝΟΗ – ΤΡΑΓΩΔΙΑ * ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΜΝΗΜΗΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΚΕΨΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Τὰ μαθήματα εἶναι ἀπαραίτητα γιὰ ὅλους τοὺς ἐκπαιδευτικοὺς ὅλων τῶν βαθμίδων, σπουδαστές, μαθητές, φοιτητές, ὁμιλητές, πολιτικούς, δικηγόρους, ξεναγούς, στελέχη ἐπιχειρήσεων, δημοσιογράφους, ἐκφωνητές, ἠθοποιούς, ὑποψηφίους Δραματικῶν Σχολῶν, ἠθοποιούς, τραγουδιστές ἀλλὰ καὶ γιὰ ὅλους ὅσους θέλουν νὰ βελτιώσουν τὸν λόγο τους. Ἄν τὸ θελήσετε, μπορεῖτε νὰ προστατεύσετε τὴν ὑγεία σας. Τέλος πιὰ στὸ βράχνιασμα. Προστατέψτε τὶς φωνητικὲς σας χορδές. Ἀποκτῆστε φωνὴ μὲ ὄγκο, ἔνταση, διαύγεια καὶ μάθετε νὰ χειρίζεστε τὴν διαφρα-γματικὴ ἀναπνοή. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΑΡΙΣΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! Μετὰ τὸ πέρας τῆς φοιτήσεως δίδεται βεβαίωση Σπουδῶν καὶ γιὰ ἐπαγγελματικὴ χρήση.

ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΜΕ 35 ΕΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Ο ΡΑΔΑΜΑΝΘΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗΣ (καθηγητής ἀντιστοίχου γνωστικοῦ άντικειμένου στό Πανεπιστήμιο)

O MYΘΟΣ ΤΟΥ ΘΕΥΘ. Ο ΘΕΙΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ!

Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ! ΕΡΩΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ. ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ. Πλάτωνος: ΦΑΙΔΡΟΣ. Ποια είναι επομένως η αξία του γραπτού λόγου; Λένε ότι ο Πυθαγόρας δεν έγραψε τίποτε. Και ο Πλάτωνας στον Τίμαιο αναφέρει τα εξής: «τὸν μὲν οὖν ποιητὴν καὶ πατέρα τοῦδε τοῦ παντὸς εὑρεῖν τε ἔργον καὶ εὑρόντα εἰς πάντας ἀδύνατον λέγειν».

«Είναι αδύνατο να βρεις τον δημιουργό και πατέρα του σύμπαντος, ακόμα δε κι αν τον βρεις, είναι αδύνατο να τον δείξεις στον κόσμο». 28c Και ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς συμφωνώντας με την παραπάνω άποψη αναφέρει στους Στρωματείς: «Ο Θεός του σύμπαντος που βρίσκεται πάνω από κάθε φωνή, σκέψη και νόημα, δεν είναι δυνατό να μεταβιβάζεται με τη γραφή όντας, με τη δική του δύναμη, άρρητος.

Έχοντας, λοιπόν, αυτά υπόψη σου πρόσεξε μήπως κάποτε μεταμεληθείς για εκείνα που, κάποια στιγμή, κοινολογούνται με τρόπο ανάξιο. Η μέγιστη προφύλαξη είναι να μη γράφεις, αλλά να αποστηθίζεις. Γιατί είναι αδύνατον, πράγματι αδύνατον, αυτά που γράφεις να μην κοινολογηθούν» 276d]

Σωκράτης οὐ γάρ· ἀλλὰ τοὺς μὲν ἐν γράμμασι κήπους, ὡς ἔοικε, παιδιᾶς χάριν σπερεῖ τε καὶ γράψει, ὅταν [δὲ] γράφῃ, ἑαυτῷ τε ὑπομνήματα θησαυριζόμενος, εἰς τὸ λήθης γῆρας ἐὰν ἵκηται, καὶ παντὶ τῷ ταὐτὸν ἴχνος μετιόντι, ἡσθήσεταί τε αὐτοὺς θεωρῶν φυομένους ἁπαλούς· ὅταν <δὲ> ἄλλοι παιδιαῖς ἄλλαις χρῶνται, συμποσίοις τε ἄρδοντες αὑτοὺς ἑτέροις τε ὅσα τούτων ἀδελφά, τότ᾽ ἐκεῖνος, ὡς ἔοικεν, ἀντὶ τούτων οἷς λέγω παίζων διάξει.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Όπως δείχνουν τα πράγματα, τους κήπους με τους χαρακτήρες των γραμμάτων, θα τους σπείρει και θα τους γράψει για παιχνίδι. Κι όταν συγγράφει, θα το κάνει προσφέροντας στον εαυτό του θησαυρούς από τρόπους βοήθειας της μνήμης του, για να τους έχει ενεργούς αν φθάσει στο σημείο να γεράσει και να ξεχνάει, μα και για τον καθένα που θα ακολουθήσει τα ίδια ίχνη. Και θα ευχαριστηθεί όταν θα τους βλέπει να φυτρώνουν απαλοί. Και όταν οι άλλοι θα ασχολούνται με άλλα παιχνίδια, ποτίζοντας τους εαυτούς τους σε συμπόσια και σε άλλες, αδελφές με αυτά διασκεδάσεις, τότε εκείνος, όπως φαίνεται, αντί με τούτες τις ευχαριστήσεις, με τα παιχνίδια στα οποία αναφέρομαι θα περνά το χρόνο του. ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ:

Για τον Πλάτωνα η αξία του γραπτού λόγου περιορίζεται απλώς στη βοήθεια που προσφέρουν στη μνήμη του γνώστη.

Ο Πλάτων λέει ότι ο φιλόσοφος συνθέτει βοηθήματα για τη μνήμη όχι μόνο γι’ αυτούς που έχουν τις ίδιες ιδέες, αλλά και για τον εαυτό του, όταν θα φτάσει στην ηλικία της λήθης, τα γηρατειά.

Κοινοποίηση

Φορμα επικοινωνίας